نکات مهم جهت ساخت و ساز مشارکتی

  • ملک مانا توسط ملک مانا
نکات مهم جهت ساخت و ساز مشارکتی

چند نکته مهم برای مشارکت در ساخت و ساز

مشارکت در ساخت : به وبلاگ ملک مانا خوش آمدید در این مطلب قصد داریم نکات مهم و کلیدی را که در مشارکت ساخت و ساز ساختمانی باید رعایت کرد را نام برده و بررسی کنیم. پس با ملک مانا تا آخر این مطلب همراه باشید.

نکات مهم جهت ساخت و ساز مشارکتیچند نکته مهم برای مشارکت در ساخت و ساز

قرار داد مشارکت ساخت و ساز ملک را باید با حضور همه مالکین و سرمایه گذاران تنظیم کنید و ارزش واقعی آن ملک کلنگی یا زمین را به دقت قیمت گذاری کنید.

مورد دوم اینکه تمامی هزینه های احتمالی سرمایه گذاران را بر آورده کنید. و ویزگی های ملکی که قرار است ساخته شود را بطور کامل کنیدو سهم هر یک از طرفین را با تمامی جزئیات در قرار داد بنویسید. حتما برای نوشتن قرارداد مشارکت به مشاورین املاک و یا دفاتر رسمی ثبت اسناد معتبر مراجعه کنید.

اگر ملکی که برای مشارکت قرار گرفته ورثه ای است. حتما گواهی انحصار وراثت و پرداخت مالیات بر ارث را به قرار داد ساخت و ساز خود ضمیمه کنید.

مزایای مشارکت در ساخت چیست؟

· قراردادهای مشارکت در ساخت، بهترین، ساده‌ترین و سریع‌ترین راهکار برای نوسازی ساختمان‌های قدیمی و زیباسازی محله‌های قدیمی شناخته میشوند.

· پروژه‌هایی که به صورت مشارکتی اجرا می‌شوند به راحتی میتوانند ساختمان‌های قدیمی را به نوساز تبدیل کنند. دقیقاً ساختمان‌هایی که استانداردهای مقاومت در برابر زمین لرزه و استحکام سازه برای آنها رعایت میشود.

· با گسترش پروژه‌های نوسازی ساختمان‌ها از طریق پروژه‌های مشارکتی، زیبایی ساختمان‌ها بیشتر خواهد شد؛ بنابراین شرایط زندگی برای خانواده‌ها در بهترین وضعیت قرار میگیرد.

· سهولت در عقد قرارداد مشارکت در ساخت، به تدریج خانه‌های قدیمی و کلنگی را به پروژه‌های نوساز تبدیل میکند؛ به این ترتیب، بسیاری از مشکلات شهری برطرف میشود.

· زمانیکه پروژه‌های نوسازی بیشتر انجام شوند، ارزش یک ملک بیشتر خواهد شد که یک سرمایه مالی برای آینده است.

· پروژه‌های مشارکتی و ساز باعث صرفه‌جویی در وقت انرژی و بودجه مالی صاحب ملک میشود. شرکت‌های متخصص در این زمینه با تسلط کافی بر مراحل ساخت و ساز، پروژه را به بهترین شکل به پایان میرسانند. صرفه‌جویی در هزینه‌ها شامل مصرف انرژی و هزینه خرید لوازم و مصالح اولیه است.

 

برای مطالعه موارد بیشتر در زمینه حقوقی به لینک زیر مراجعه بفرمائید

ملک مانا | مشاوره حقوقی

مقایسه ملک ها

مقايسه كردن