معرفی و محله گردی خیابان سی متری انزلی

  • ملک مانا توسط ملک مانا
معرفی و محله گردی خیابان سی متری انزلی

خیابان سی متری انزلی کجاست؟

خیابان سی متری انزلی : سلام، در این ویدئو قصد داریم چند دقیقه ای در محله سی متری بندرانزلی قدم بزنیم. محله ی سی متری، یک خیابان مشجر و زیبا و بافتی نوستالژی و اروپایی، در حاشیه جنوبی دریای خزر، و بلوار قدس، که درختان سرسبز و برافراشته آن، همه روزه سال چشمانتان را نوازش میدهد واقع شده، که زاویه دیدی کم نظیر و پانارومیک را به چشمانتان هدیه میبخشد. انتهای این خیابان رمانتیک و آرامش بخش به ناصر خسرو و خیابان پاسداران انزلی متصل میشود.

علاوه بر این زیبایی پارک و هوای پاک و سالم آن را در کمتر شهر های ایران میتوان سراغ گرفت. بطوری که گردش در این پارک آنچنان فرح بخش است که جسم و جانتان را صفا میبخشد. شایان ذکر است، سازه قدیمی و تاریخی مناره از جای جای این خیابان قابل رویت است. بافت ساختمانی این محله با توجه به قدمت بالای این خیابان، تلفیقی از سازه های قدیمی و نوساز میباشد.

اگر قصد خرید آپارتمان یا خرید ویلا در خیابان سی متری انزلی را دارید میتوانید ویلای قدیمی با آبنما و حوضچه و حیاطی دنج یا آپارتمانی لوکس و مدرن را انتخاب کنید. محله سی متری واقع در مرکز شهر انزلی بوده. که قابلیت دسترسی اسان به تمامی، مراکز خرید، گردشگری، تفریحی، اداری، آموزشی و درمانی را مقدور کرده. از این رو میتوان به بازار سپه اشاره کرد. که تنها با 5 دقیقه پیاده روی میتوانید خریدی آسان و لذت بخش را تجربه کنید. علاوه بر این، پارک برادران نویری واقع در انتهای خیابان سی متری با فضایی سرسبز و امن لحظاتی مفرح و شاد را برای کودکان خود فراهم آورده.

معرفی و محله گردی خیابان سی متری انزلی

خیابان سی متری انزلی دارای اماکنی چون کتابخانه بزرگ و جامعه امام جعفر صادق واقع در این پارک، با محیطی آرام از دیگر امتیازت دسترسی این خیابان به اماکن فرهنگیست. علاوه بر این دانشگاه پردیس بین الملل، دانشگاه علوم پزشکی گیلان و اداره هواشناسی در این خیابان واقع شده.

در نهایت با وجود این امکانات زبان زد، خیابان سی متری. یک محله مناسب و ایده آل برای سکونت و زندگی هرچه لذت بخش تر تبدیل شده. همچنین برای خرید آپارتمان در خیابان سی متری انزلی میتوانید با کارشناسان ملک مانا از طریق شماره تماس 4402-013 در ارتباط باشید.

مقایسه ملک ها

مقايسه كردن