نحوه قیمت گذاری روی ملک

  • ملک مانا توسط ملک مانا
نحوه قیمت گذاری روی ملک

نحوه قیمت گذاری روی ملک

نحوه قیمت گذاری روی ملک : قیمت گذاری روی ملک یکی از مهمترین قسمت های فروش ملک است. که اگر کمی دچار اشتباه شوید، باید مدت ها برای فروش ملک خود صبر کنید. یکی از ترفندهایی که برای قیمت‌گذاری به کار شما خواهد آمد این است که در مورد قیمت‌هایی فکر کنید که منجر می‌شود تا افراد دیگر نظرشان جلب شود. تا به کنون قیمت‌های غیر رند را دیده‌اید؟

مثلاً در بسیاری از تبلیغات فروش دیده‌اید که قیمت محصولی را 99 هزار تومان قرار داده‌اند. با خود فکر نکرده‌اید چرا قیمت را رند نکرده‌اند و با همان 100 هزار تومان به فروش نمی‌رسانند؟ این نوع از قیمت‌گذاری‌ها یک‌بار روان‌شناختی دارند که به آستانه ۱۰ تومان و ۲۰ تومان نرسیده‌اند؛

بنابراین کلیه افرادی که در یک رنج خاص به دنبال ملک می‌گردند قطعاً جذب آگهی شما خواهند شد. عموماً در هر معامله‌ای قیمت را به‌گونه‌ای میگذارند. کلیه پورسانت‌های مشاور املاک پوشش داده شود. عموماً از این طریق قیمت ملک‌ها حدود 4 تا 6 درصد گران‌تر محاسبه خواهد شد.

اگر خودتان قصد فروش ملک را دارید قیمت را حدود 1 تا 2 درصد کاهش دهید و آن‌وقت برای مشاور املاک 2 تا 3 درصد سهم را در نظر بگیرید. از سه مشاور املاک برای به دست آوردن قیمت ملکتان استفاده کنید. با این روش می‌توانید یک حدود قیمتی برای ملک خود به دست آورید. تنها کافی است آدرس ملک خود را به آن‌ها بدهید تا ملک‌های مشابه را یافته و به شما قیمت حدودی بدهند. همیشه لازم نیست تا مشاوران املاک ازملکتان بازدید کنند.

در آخر لازم است تا خود را به‌جای خریدار بگذارید و ببینید آیا حاضر هستید برای چنین ملکی این مبلغ را بپردازید؟ از روی احساسی که به خانه خوددارید ملک را ارزش‌گذاری نکنید، نگاهی دقیق و واقع ‌بینانه داشته باشید.

 

ملک مانا | توئیتر

مقایسه ملک ها

مقايسه كردن